Ahad, 7 Disember 2014

Apa itu NECK?

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Saya doakan anda berjaya dan kaya. 

Terima kasih kerana sudi singgah untuk membaca entri ini. 

Entri ini berceritakan tentang, NECK. 

Pasti anda tertanya-tanya apa itu NECK? NECK ni bukan leher tau.

Maksud NECK

NECK ialah singkatan kepada Now Everyone Can Kurus.

Cabaran aku nak kurus bermula dengan pelbagai nama kumpulan. Sekarang, sifu kurus dah buat keputusan untuk menggunakan nama NECK sebagai nama rasmi kumpulan kurus ini.

Peranan NECK

Cabaran aku nak kurus mempunyai matlamat dan peranan yang sama dengan neck, iaitu:

  • Khidmat coaching kurus secara sihat disamping pengambilan suppliment Shaklee yang terbukti membantu dalam menguruskan badan dengan cepat.
  • Kumpulan sokongan secara perkongsian cas positif dengan motivasi yang hebat.
  • Khidmat nasihat, perbincangan, konsultasi, dan tegur-menegur sesama ahli untuk kurus dengan lebih efektif berbanding kurus seorang diri.
  • Perkongsian senaman yang efektif untuk membantu kuruskan badan dan membina otot.
  • Segala aktiviti dilakukan secara atas talian (online) dan efektif.

(Penafian: Perkongsian berkaitan peranan NECK, hanya olahan dari saya sendiri dan tiada kena mengena secara langsung atau tidak langsung dengan pemilik asal NECK)


Jom sama-sama kurus dan dapat kawal berat badan!
Anda boleh hubungi saya untuk pertanyaan.
Saya akan bantu anda untuk kurus.

Jika anda dapatkan set kurus anda dengan saya,
anda berpeluang untuk dapatkan konsultasi berterusan secara percuma.

Anda boleh hubungi saya, Afham Rusli dengan cara pilihan anda:
SMS/Call/Whatsapp/Telegram : 013-624 2598
Email : afhamrusli@gmail.com
Facebook : Afham Rusli
Facebook page : Afham-Rusli

Saya doakan anda kurus dan sihat.

Terima kasih kerana sudi luangkan masa anda membaca entri ini. 

Tolong jangan copy & paste entri ini, melainkan anda rasa entri ini ialah ilmu yang berguna untuk dikongsikan. 


0 comments:

Catat Ulasan