Jumaat, 6 November 2015

Alternatif untuk pesakit Bell's Palsy

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.

Terima kasih kerana membaca entri ini.
Sebelum ini, Afham ada kongsi kisah Afham sendiri kena Bell's Palsy dan info berkaitan Bell's Palsy.
Anda boleh la baca jika masih belum memahami apa itu Bell's Palsy atau nak tahu pengelaman Afham menghadapi Bell's Palsy.

Alhamdulillah, sekarang ni banyak alternatif untuk sembuh dari Bell's Palsy.

Antara yang menarik perhatian Afham beberapa orang yang berjaya pulih muka mereka dengan hanya mengambil 2 jenis atau lebih pemakanan tambahan (suppliment).

 1. VIVIX, membantu membaiki DNA dan menambah baik kehidupan seseorang, lebih-lebih lagi jika ada antara kita mempunyai kencing manis dan lain-lain penyakit. Lebih-lebih lagi pada sel-sel muka yang rosak disebabkan Bell's Palsy.

2. Omega Guard, membantu imunisasi, baik untuk kulit, dan lain-lain.

Extra:
3. Vitamin B-Complex, membantu mengurangkan stress. Afham dulu pun alami stress yang luar biasa ketika menghadapi Bell's Palsy. Siapa tak malu dengan muka kita baik-baik aje, tetiba jadi henget tak cantik, Afham cadangkan ambil juga vitamin ini untuk meredakan stress. Stress berlebihan tidak baik untuk kesihatan.

Akan datang, Afham akan selitkan cerita-cerita pesakit Bell's Palsy yang telah berjaya sembuh dengan memakan suppliment Shaklee. Klik di sini untuk ke testimoni pertama.

Jika anda berminat untuk mendapatkan produk-produk ini dan khidmat nasihat berkaitan, boleh la hubungi saya melalui medium berikut:

Nama: Afham Rusli
SMS/Call/Whatsapp/Telegram : 013-624 2598
Email : afhamrusli@gmail.com
Facebook : Afham Rusli
Facebook page : Afham Rusli

0 comments:

Catat Ulasan