Jumaat, 24 Mac 2017

Bell's Palsy dan Stroke

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Selamat sejahtera.

Afham semakin risau dengan masyarakat kita dan penyakit Bell's Palsy dan Stroke.

Bell's Palsy dan Stroke merupakan antara penyakit yang paling digeruni ramai.

Bell's Palsy walaupun hanya menyerang sebelah muka. Tetap membawa impak yang negatif pada diri pesakit. Stress, malu, dan susah untuk makan minum dan lain-lain aktiviti melibatkan mata, mulut dan memek muka.

Stroke antara paling ditakuti ramai. Kebanyakan masyarakat kini bergantung hampir sepenuhnya kepada gaji. Apabila terkena stroke sudah pasti tidak dapat bekerja. Walaupun boleh sembuh, tetap stroke akan tinggalkan kenangan kekal yang tidak dapat di sembunyikan.

Bersyukurlah anda masih sihat.
Jom amalkan pemakanan sihat dengan pemakanan tambahan untuk memastikan badan kita menerima pemakanan lengkap yang diperlukannya untuk kehidupan kita seharian.

Sekiranya anda salah seorang pesakit atau bekas pesakit Bell's Palsy atau Stroke. Takziah buat anda. Semoga anda cepat sembuh dan Allah permudahkan urusan. aamiin.


Akan datang saya akan kongsikan tentang Vivix dan kenapa kita perlukan Vivix ketika usia kita semakin tua. Tiada orang dari masa ke masa semakin muda. Serta macamana Vivix memainkan peranannya dalam membantu pesakit Bell's Palsy dan Stroke untuk kembali sihat. Beruntung saudari dalam gambar di atas ini. Beliau mengambil masa sekejap sahaja berbanding saya, 1 tahun baru pulih keadaan muka saya. Saudari ini, dengan mengamalkan Vivix dan beberapa vitamin lain untuk pulihkan keadaan mukanya dari sakit Bell's Palsy. Beliau ambil masa dalam 4 bulan sahaja dari bulan 10 tahun 2015 ke bulan 1 tahun 2016 untuk pulih. Ketika saya mengalami Bell's Palsy dulu, belum ada orang perkenalkan Vivix. Doakan saya dapat berkongsi dengan jayanya. Aamiin.

Ada sesiapa perlukan khidmat nasihat dan nak dapatkan Vivix.
Sila hubungi/whatsapp saya, Afham Rusli, +6013-624 2598.


0 comments:

Catat Ulasan