Ahad, 28 Disember 2014

1 Tips Penjagaan Mata dan Membantu Pulihkan Rabun

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.

Saya yakin ramai yang mengalami masalah rabun mata. Termasuklah diri saya.

Namun sejauh mana anda ingin rabun?

Saya yakin, ramai antara kita mahukan rabun pulih dan tak perlu lagi berbelanja untuk menukar kanta cermin mata setiap kali power mata perlukan cermin yang baru sebab kita sudah mula sakit kepala dan tak boleh lama mengadap sesuatu yang secara lazimnya kita perlu lihat sama ada untuk kerja mahupun hobi.

Saya ada 1 penyelesaian yang menggunakan suppliment.

Pernahkah anda dengar produk yang dipanggil CarotoMax sebelum ini?

Berikut ialah testimoni oleh salah seorang kenalan saya yang telah mengambil CarotoMax demi penjagaan matanya: 
Sila klik pada gambar untuk paparan lebih jelas.
Alhamdulillah, power matanya berjaya turun dari 100 ke 75.

Apakah punca power mata naik?

Penglihatan kita berpunca dari tindak balas otak terhadap respon cahaya yang diterima mata. Otak kemudiannya, mengawal saraf mata untuk tentukan jarak fokus penglihatan yang diperlukan kita berdasarkan kawalan saiz kanta mata. Oleh sebab itu, apabila kita fokus objek jarak jauh, ada kalanya kita kabur objek jarak dekat, dan perkara sama berlaku apabila kita fokus penglihatan pada jarak sebaliknya.

Sebab kegagalan saraf mata kita untuk kawal saiz kanta mata kita, maka kita perlukan cermin mata untuk perbetulkan kembali fokus penglihatan kita.

Dengan CarotoMax anda bukan sahaja dapat bantu pulihkan penglihatan anda, anda juga dapat kurangkan kos perbelanjaan untuk cermin mata.

Sila klik pada gambar untuk paparan lebih jelas.

CarotoMax ni selamat, halal, dan bersumberkan alam semulajadi.

Klik pada gambar untuk paparan lebih jelas.
Klik pada gambar untuk paparan lebih jelas.
Sanggupkah anda untuk makan sebanyak makanan yang digunakan/ yang ditunjuk dalam gambar si atas untuk menghasilkan sebiji CarotoMax?

Bagi saya, saya lebih rela makan CarotoMax! Sebab lagi murah berbanding nak beli dan makan semua makanan tu, semata-mata untuk kesihatan mata saya.

CarotoMax juga membantu dalam situasi berikut

CarotoMax juga bertindak sebagai ejen antipengoksidaan. Selain membantu pulihkan penglihatan mata, malah juga membantu dalam kesihatan seperti berikut:

Klik pada gambar untuk paparan lebih jelas.

Sekiranya anda berminat untuk dapatkan CarotoMax, anda bolehlah hubungi saya:

Afham Rusli

Whatsapp/Telegram/Call/SMS: 013 624 2598
email: afhamrusli@gmail.com



0 comments:

Catat Ulasan